
این همه لاف زن و مد عی اهل ظهور پس چرا یار نیامد که نثارش باشیمسالها منتظر سیصد و اندی مردیم آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیماگرآمد خبر رفتن ما را بدهید به گمانم که بنا نیست که یارش باشیمتا تو بیایی انتظار را قاب میکنم وبر لوح دلم میکوبم0 فریاد را حبس می کنم وبه سکوت اجازه حضور می دهم0 در نبود تو جام تلخ فراق را سر می کشم وسر به دوش هجران می نهم وبرای آمدنت دعا می کنم0 به امید آنروز هزار وصد وهفتادمین شمع را روشن می کنیم ومنتظرت می مانیم0 برای ظهورآقاامام زمان صلوات **همه جابروم به بهانه تو**...
ما را در سایت **همه جابروم به بهانه تو** دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 5:08